منوی دسته بندی

قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

معرفی قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

قرص لاغری بلک اسلیم پلاس بهترین روش برای لاغری است. با استفاده از این دارو، می‌توانید در مدت‌زمانی کوتاه به‌طور قابل توجهی وزن خود را کم کنید و با تاثیر بر چربی‌های مازاد بدن، به تناسب اندام دست یابید.

درحقیقت، این روزها قرص‌های لاغری یک روش دردسترس و محبوب برای کاهش وزن هستند که در کنار نتایج مثبتی که دارند، عوارضی نیز به بار می‌آورند که نباید از آنها غافل شد. این عوارض ناشی از عدم آگاهی راجع‌به نحوه صحیح مصرف آنهاست.

در این مقاله، ضمن معرفی بیشتر محصول، طریقه مصرف آن را آموزش می‌دهیم تا درصورت شرایط مساعد فیزیکی خود، از این دارو استفاده کنید.

معرفی قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

خیلی از افراد گلایه دارند که چرا با وجود ورزش‌های فراوان و رژیم غذایی سالم در برنامه روزانه آنها، نمی‌توانند وزن خود را بکاهند. آنها تمایل دارند در سریع‌ترین زمان ممکن به وزن ایده‌آل خود دست یابند. بنابراین به مصرف قرص‌های لاغری روی می‌آورند.

در این میان قرص لاغری بلک اسلیم پلاس 30 تایی با ترکیبات محرک و خواص چربی‌سوزی خود، موجب لاغری زودهنگام افراد می‌شود. دررابطه با ترکیبات این محصول در عنوان بعدی توضیح داده‌ایم.

با ترکیبات قرص لاغری بلک اسلیم پلاس آشنا شوید

شاید کنجکاو باشید بدانید که این دارو در فرمولاسیون خود چه ترکیبی دارد که به‌عنوان کاهنده قدرتمند وزن شناخته می‌شود. ماده پایه این دارو، کافئین است اما مواد دیگری نیز وجود دارد که موجب تضمین سلامت این کپسول می‌شوند.

میوه عناب، ریشه جینسینگ پاناکس، ریشه اسکوتلاریا، نیاسینامید، پوست ماگنولیا، فسفاتیدیل سرین و انواع ویتامین‌ها جهت پیشگیری از افتادگی پوست، از جمله ترکیبات دیگر موجود در فرمولاسیون ساخت این محصول است.

نحوه مصرف قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

نیم ساعت پس از صرف صبحانه، بهترین زمان برای مصرف این کپسول است. درصورت تمایل می‌توانید این قرص را با یک لیوان آب ولرم، اندکی عسل، خاکشیر، آبلیمو و تخم شربتی بخورید اما اگر بدن‌تان با این ترکیب سازگار نیست، همان یک لیوان آب خالی هم افاقه می‌کند.

اگر با این روش، اشتهای شما کم نشد، بهتر است قرص را به‌صورت ناشتا و نیم‌ساعت قبل از صبحانه مصرف کنید. ازآنجایی‌که چربی این دارو به‌واسطه تعریق و ادرار دفع می‌شود، اگر می‌خواهید نتیجه بهتری بگیرید، آب زیادی در طول روز بنوشید.

البته توصیه می‌کنیم که درمورد نحوه مصرف این قرص با پزشک تغذیه مشورتی داشته باشید. قطعا او راه‌حل‌های بهتری دارد که به نتایج موثرتری از مصرف این دارو می‌انجامد.

نحوه عملکرد قرص لاغری بلک اسلیم پلاس

مواد گیاهی موجود در قرص لاغری black slim plus، موجب می‌شود که شما کمتر غذا بخورید و بیشتر احساس سیری کنید اما آیا این مسئله چطور ممکن است؟ در ادامه این بخش، نحوه عملکرد این کپسول را به‌طور مختصر شرح داده‌ایم.

افزایش‌دهنده متابولیسم

وجود کافئین در این دارو، موجب ترشح هورمون‌ها و تسریع تجزیه مواد مغذی در بدن می‌شود و در این صورت متابولیسم بدن افزایش می‌یابد و وزن شما به‌تدریج کاهش می‌یابد

سرکوبگر اشتها

هنگامی که قرص لاغری بلک اسلیم پلاس را مصرف می‌کنید، تعادل شیمیایی و هورمونی بدن به‌هم می‌ریزد و سیگنال غلطی به مغز ارسال می‌گردد که مبنا بر سیربودن شماست. همچنین اگر هورمون سروتونین که به‌شکلی غیرطبیعی ترشح شده، مجددا به مصرف نرسد، اشتهای شما را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

گفته می‌شود که این موضوع می‌تواند عوارضی همچون حمله قلبی و عصبی‌شدن را در پی داشته باشد. ازاین‌رو باید با قرارگرفتن تحت‌نظر پزشک و اطمینان از سلامت جسمانی خود، این دارو را به‌شکلی صحیح مصرف کنید.

مسدودکننده چربی

کپسول black slim plus، در نقش یک مسدودکننده، با اتصال به ذرات چربی، مانع جذب آنها در بدن می‌شود. البته در این شرایط باز هم برخی عوارض، انتظارتان را می‌کشد.

به‌عنوان مثال این مسدودکننده‌ها به‌راحتی هضم نمی‌شوند؛ بلکه با ماندگاری در بدن، سبب سوزش معده و اسهال خواهد شد. عارضه دیگری که این ماده به بار می‌آورد، ممانعت از جذب مواد مغذی لازم است.

چه کسانی نمی‌توانند قرص لاغری بلک اسلیم پلاس را مصرف کنند؟

به این نکته توجه کنید که عوارض قرص اسلیم پلاس به‌طور موقت، فقط دامن‌گیر برخی افراد خواهد شد. شاید بپرسید که کدام گروه ممنوعیت مصرف این محصول را دارند‌؟

به‌طور کلی، کسانی که دارای بیماری‌های قلبی، ریوی، کلیوی و مغزی هستند و همچنین افرادی که از فشارخون بالا رنج می‌برند، مصرف این کپسول هرگز به آنها توصیه نخواهد شد.

نوجوانان کم‌تر از 18 سال و بزرگسالان بالای 60 سال نیز، بدن ضعیفی دارند. بهتر است از مصرف قرص‌های لاغری اجتناب کنند. این ممنوعیت شامل مادران باردار و شیرده نیز می‌شود.

نکته مهم دیگری که در این خصوص باید به آن اشاره کنیم، راجع‌به کنترل رژیم غذایی است. اگر تصمیم به مصرف قرص لاغری اسلیم پلاس گرفته‌اید، بهتر است نوشیدنی‌های انرژی‌زا اعم از قهوه را حدالامکان از لیست غذایی خود خط بزنید تا از عوارض این دارو در امان باشید.

تفاوت قرص بلک اسلیم پلاس اصل با نوع تقلبی آن

قرصی که تهیه می‌کنید، درصورت تطابق بسته‌بندی با نام و شماره شرکت تولیدکننده، داشتن تاریخ تولید و انقضا روی برچسب خود و فروش با قیمتی معقول، شما را از اصالت کالا مطمئن می‌کند‌. همچنین به درج یک بارکد و برچسبی که تابه‌حال مخدوش نشده، دقت کنید.

اما اگر قرصی که تهیه می‌کنید، از هیچ‌کدام این موارد پیروی نکند و با قیمتی کم‌تر از مراکز درمانی معتبر به فروش برسد، به‌هیچ‌عنوان قابل اطمینان نخواهد بود.

اثرات مخرب قرص لاغری بلک اسلیم پلاس تقلبی بر بدن
در ترکیبات قرص‌های لاغری تقلبی، مواد مخدر به‌کار رفته است. شاید مصرف آنها شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به خواسته‌تان از داشتن بدنی لاغراندام برساند اما نباید هشدارهایی که درخصوص خطرات آنها وجود دارد را نادیده گرفت.

اثرات مخرب قرص لاغری بلک اسلیم پلاس تقلبی بر بدن

در ترکیبات قرص‌های لاغری تقلبی، مواد مخدر به‌کار رفته است. شاید مصرف آنها شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به خواسته‌تان از داشتن بدنی لاغراندام برساند اما نباید هشدارهایی که درخصوص خطرات آنها وجود دارد را نادیده گرفت.

کمبود ویتامین و مواد معدنی، تهوع و استفراغ مکرر، تغییرات خلق‌وخو، وابستگی شدید به دارو، اختلالات کبدی و بیماری‌های قلبی – عروقی، بی‌خوابی و افکار خودکشی از عوارض همین کپسولی است که آن را به‌طور خودسرانه از مراکز نامعتبر و افراد سودجو خریداری کرده‌اید.

جمع‌بندی

قرص لاغری بلک اسلیم پلاس اصل، یک روش معجزه‌آسا برای دستیابی به تناسب اندام است که می‌توانید به مصرف آن در کنار یک رژیم غذایی سالم و ورزش فکر کنید.

گرچه برای خرید این دارو نیاز به نسخه پزشک ندارید اما این به آن معنا نیست که می‌توانید با آگاهی اندک خود نسبت به مصرف آن اقدام کنید. شاید بهتر باشد در وهله اول با مشاوره یک پزشک تغذیه و کسب اطلاع از فواید و عوارض قرص، به خرید و مصرف آن بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *