منوی دسته بندی

قرص لاغری گلدن لیمب

750,000 تومان

 قرص لاغری گلدن لیمب اصل با گیاهان دارویی ساخته شده و تولید کشور اسپانیا است. این قرص در کاهش وزن تاثیر بسیار زیادی دارد.

سفارش در واتساپ

توضیحات

قرص لاغری گلدن لیمب

 قرص لاغری گلدن لیمب اصل با گیاهان دارویی ساخته شده و تولید کشور اسپانیا است. قرص گلدن لیمب در کاهش وزن تاثیر بسیار زیادی دارد.

رعایت رژیم غذایی مناسب، داشتن ورزش مستمر و خواب کافی در کنار مصرف این قرص کمک می‌کند تا افراد بدنی سالم و اندامی خوش‌فرم داشته باشند.

کاهش وزن، بدون ابتلا به بیماری‌های جسمی و روحی یکی از دغدغه‌های مهم افرادی است که اضافه‌وزن داشته یا چاق هستند. مصرف قرص گلدن لیمب می‌تواند به کاهش وزن و بهبود وضعیت تغذیه و بدن مصرف‌کنندگان بدون ایجاد عارضه کمک کند.

مصرف این قرص باید توسط پزشک تجویز شود و نباید خودسرانه از آن استفاده کرد‌. در ادامه درباره ویژگی‌های این قرص، نحوه مصرف و فواید و عوارض آن توضیح می‌دهیم.

خرید قرص لاغری گلوریا

قرص گلدن لیمب

قرص گلدن لیمب دارای مقدار زیادی از آمینواسیدها، ویتامین‌ها، پروتئین‌ها، آنزیم‌ها و مواد معدنی مفید و ضروری است که به بهبود وضعیت بدن کمک بسیار زیادی می‌کند.

این قرص باید تحت‌نظر پزشک مصرف شود تا بیشترین تاثیر و کمترین عارضه را برای مصرف‌کنندگان داشته باشد. بنابراین، افرادی که اضافه‌وزن داشته یا چاق هستند، نباید به‌صورت خودسرانه برای کم‌کردن وزن و لاغری این قرص را استفاده کنند.

مواد تشکیل‌دهنده قرص گلدن لیمب چیست؟

مواد سازنده این قرص لاغری، دانه کاسیا، گرده زنبورعسل، عصاره کارنیتین، پرتقال تلخ و کافئین بوده که باعث می‌شود بخش عظیمی از ظرفیت معده پر شده و اشتهای افراد نیز به‌‌طور قابل توجهی کاهش یابد.

خاصیت آنتی‌اکسیدانی این مکمل رژیمی باعث افزایش سلامت پوست می‌شود. مواد معدنی و ویتامین موجود در آن نیز به پاک‌سازی بدن از آلودگی‌ها و بیماری‌ها کمک می‌کند.

قرص گلدن لیمب چه فوایدی دارد؟

این قرص گیاهی به‌دلیل مواد تشکیل‌دهنده‌ای که دارد، باعث می‌شود اشتها به­ شدت کاهش پیدا کند. علاوه‌بر این، چربی‌سوزی را افزایش داده و سوخت‌وساز بدن را نیز بالا می‌برد.

این قرص بر متابولیسم بدن نیز اثر گذاشته و از جذب چربی‌ها در بدن جلوگیری می‌کند. قرص گلدن لیمب خاصیت ضد سرطانی دارد، به همین دلیل مانع از ابتلا افراد به بیماری‌های خاص شده و برای بهبود وضعیت قلب و پوست نیز مفید است.

افرادی که به‌دلیل چاقی به فشار خون مبتلا شده‌اند، مصرف این مکمل می‌تواند فشار خون آنها را کنترل کند. این قرص سطح گلوکز خون را نیز تنظیم می‌کند، به همین دلیل، افراد مبتلا به دیابت نیز می‌توانند از آن استفاده کنند.

توصیه می‌شود اگر به فشار خون و دیابت مبتلا هستید، برای مصرف گلدن لیمب با پزشک متخصص مشورت کنید. به‌طور کلی، مصرف این مکمل باعث کاهش وزن ۳ تا ۸ کیلوگرم می‌شود، بدون آنکه عوارض و مشکلاتی برای سلامتی ایجاد کند.

مزایای دیگر این قرص عبارت‌اند از:

  • برخورداری از آنتی‌اکسیدان
  • بهبود دستگاه گوارش
  • موثر بر عملکرد کبد
  • پاک‌سازی بدن
  • کنترل سطح گلوکز خون
  • کاهش سطح تری‌گلیسیرید و کلسترول خون
  • عدم جذب چربی

 

عوارض قرص گلدن لیمب چیست؟

به‌طور کلی، این قرص عوارض محدودی دارد و درصورتی‌که به ­صورت اصولی مصرف شود، هیچ‌گونه عوارضی ایجاد نخواهد کرد.

برخی از مصرف‌کنندگان احتمال دارد به عوارضی مانند بی‌خوابی، افزایش سطح انرژی و افزایش ضربان قلب دچار شوند. این عوارض کوتاه‌مدت بوده و پس از ۷ الی ۱۰ روز برطرف می‌شود.

استفاده از قرص گلدن لیمب برای چه کسانی ممنوع است؟

مصرف این دارو برای برخی از افرادی با شرایط زیر محدودیت داشته و ممنوع است:

  • بیماران مغزی
  • افراد مبتلا به بیماری فشار خون، بیماری‌های کلیه، کبد و ریه
  • افراد بالای ۶۰ و کمتر از ۱۸ سال
  • بانوان شیرده و باردار

مصرف این کپسول برای این افراد، فقط باید توسط پزشک معالج آنها تجویز شود. افرادی که تصمیم به بارداری دارند، یک ماه قبل از آن باید مصرف این کپسول را قطع کنند.

نحوه خرید قرص گلدن لیمب

برای خرید و از اطلاع از قیمت قرص گلدن لیمب می‌توانید به‌صورت حضوری به داروخانه‌ها مراجعه کرده یا به‌صورت آنلاین آن را از فروشگاه‌ها و داروخانه‌های اینترنتی سفارش دهید.

برای تایید اصالت محصول خریداری‌شده، وارد سایت http://www.golden-limb.com/check شده و کد ریجستری درج‌شده برروی جعبه کپسول را وارد کادر کنید. با توجه به پیام سایت، می‌توانید از اصل یا تقلبی‌بودن آن مطمئن شوید.

قرص گلدن لیمب را چگونه مصرف کنیم؟

این قرص، یک بسته کپسول ۳۰ عددی است که در یک دوره ۳۰ روز باید مصرف شود. قرص گلدن لیمب را ۳۰ دقیقه قبل از صرف صبحانه، با یک لیوان آب ولرم میل کنید. موادی مانند تخم شربتی، خاکشیر، عسل و آب‌لیمو را می‌توانید به آب اضافه کنید.

اضافه‌کردن این مواد به آب، باعث افزایش تاثیرگذاری مکمل گلدن لیمب می‌شود. اگر اشتها فردی پس از مصرف این قرص کاهش پیدا نکند، می‌تواند روزی ۲ عدد از آن را مصرف کند تا شاهد اثرگذاری مطلوب آن باشد.

اگر قصد دارید روزی ۲ عدد کپسول مصرف کنید، کپسول اول را هنگامی که ناشتا هستید و کپسول دوم را ۳ الی ۴ ساعت پس از آن میل کنید.

هنگام مصرف گلدن لیمب، برای اینکه یک رژیم غذایی مفید داشته باشید و ویتامین‌های ضروری بدن را جذب کنید، روزانه ۳ تا ۵ عدد خرما یا گردو میل کنید.

همچنین برای بهبود عملکرد سیستم بدن، در کنار وعده‌های اصلی غذا می‌توانید ۳ الی ۵ عدد زیتون صرف کنید. برای تاثیرگذاری این کپسول و حفظ سلامتی بدن، هر ۳۰ دقیقه یک لیوان آب بنوشید.

افزایش آب بدن، عملکرد گلدن لیمب را بهبود می‌بخشد. نوشیدن آب زیاد باعث ادرار بیشتر شده و چربی‌های بدن ازاین‌طریق تخلیه می‌شوند.

چربی‌های بدن با تعریق نیز خارج می‌شوند، ورزش و فعالیت بدنی مستمر علاوه‌بر تعریق، به افزایش سلامتی، بهبود فرم اندام و تاثیرگذاری گلدن لیمب کمک می‌کند.

توصیه می‌شود کسانی که دارای مزاج و طبع گرم هستند، هنگام استفاده از این کپسول از مصرف گرمی‌جات خودداری کرده یا آن را محدود کنند.

علاوه‌بر نکات گفته‌شده، هنگام مصرف گلدن لیمب موارد زیر را نیز حتما رعایت کنید:

  • وعده صبحانه را هرگز حذف نکنید.
  • در زمان پریودی، مصرف گلدن لیمب را قطع کنید.
  • نوشیدن ۱۰ الی ۱۲ لیوان آب ضروری است.
  • با دستور پزشک، مولتی‌ویتامین‌های B را مصرف کنید.

نتیجه:

قرص گلدن لیمب یک کپسول گیاهی ساخته کشور اسپانیا است که با کاهش اشتها، باعث کم‌کردن وزن می‌شود. این کپسول باعث بهبود عملکرد سیستم گوارش، قلب و پوست می‌شود.

گلدن لیمب خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد سرطانی دارد. هنگام مصرف آن باید روزانه ۱۰ الی ۱۲ لیوان آب میل کرد‌. مصرف این کپسول به کنترل سطح گلوکز و فشار خون کمک می‌کند.

بانوان هنگام پریودی، بیماران مغزی، قلبی، ریوی و کبد از مصرف این قرص لاغری باید پرهیز کنند. عوارض این کپسول بسیار محدود بوده و در مدت ۷ الی ۱۰ روز برطرف می‌شود.

قرص لاغری ریداکتیل

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “قرص لاغری گلدن لیمب”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *